כתום בניית אתרים » אין ליצור באנר מנצח לפרסום העסק

אין ליצור באנר מנצח לפרסום העסק

אם נכנסתם למאמר הזה, סימן שאתם מחפשים דרכים ליצור באנר שיוכל להגדיל את כמות הלחיצות וההמרות שתרצו לקבל על ידי קמפיין הפרסום שלכם. אז יש המון טיפים שאפשר לתת לכם, והיום ננסה לתת כמה עצות שיוכלו לעזור לכם בהמשך דרככם בעולם הפרסום.

יצירת באנר מנצח

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

קורץ לעין

מכיוון שמדובר בקמפיין פרסום, כדאי לבחור באנר קורץ לעין, בגודל מספיק גדול בכדי למשוך את עין הגולשים (תשימו לב, שבדרך ככל שאלמנט גדול יותר כך הוא מושך יותר אנשים מסוקרנים לבדוק מה הוא טומן בתוכו. וככה בדיוק זה עובד גם בבאנרים). בנוסף, באנר גדול הוא דבר שקשה לעין לפספס אותו, בניגוד לבאנרים קטנים שגולשים רבים נוטים להתעלם מהם.

באנר גדול גם יכול לשמש אתכם אם ברצונכם למלא אותו במידע אודות העסק, מה שלא מתאפשר בבאנר קטן.

וצריך לדעת שישנם גדלים מסוימים של באנרים שלא נתמכים באתרים רבים במרחבי הרשת. דבר זה גורר חוסר פרסום של הבאנרים האלו באתרים רבים, ואתם לא תקבלו את התוצאות שכל כך ציפיתם לקבל. בגלל זה רצוי למצוא מעצב באנרים שמבין בתחום ויוכל לבצע לכם התאמה נפרדת לכל אחד מהגדלים שתבקשו.

כפתור לחיץ

ישנם גולשים רבים שאינם שמים לב בין תמונה לבין באנר, ואחד הדברים שרצוי לעשות בכל באנר הוא כפתור לחיצה במקום בולט המראה שאפשר ללחוץ על הבאנר ולהגיע אל אתר העסק המדובר. אם הגולשים לא מצליחים לזהות שמדובר בבאנר, כל קמפיין הפרסום שלכם יורד לטמיון.

אפשר לייצר כפתור שישרת את הגולש וינחה אותו לקבלת פרטים נוספים, כמו: "לחצו כאן לקבלת פרטים", "למידע נוסף", לחצו כאן", "לפרטים נוספים לחצו כאן".

באנר לא מורכב מדי

אם תרצו עצה של מומחה בתחום, מומלץ לעשות באנר מעוצב עם מסר קליט ופשוט להבנה. הניסיון להתחכם או לעשות דברים מורכבים שאנשים לא יבינו אותם לא משרת את קמפיין הפרסום שלכם, ולא מביא לכם לקוחות נוספים. כמו כן, ההמרות שלכם ירדו בצורה משמעותית ואף חלק ניכר מהתקציב שלכם ילך לפח.

אם בכל זאת תרצו לקחת סיכון ותיצרו באנר מורכב, אל תעשו את זה בתחילת הדרך בתור עסקים קטנים בלי יותר מדי משאבים. תחכו עם זה מעט עד שתגדלו ותוכלו להתמודד גם עם הפסדים.

סוגים שונים של באנרים

ישנם סוגים שונים של באנרים. זה מתחיל מתמונה משעממת עד לתמונה מעוצבת המורכבת מעיצוב, ולפעמים אף מדובר בבאנרים שיש להם חיים משלהם כדוגמת אנימציה. באנר סטטי הוא הכי נפוץ בקרב הבאנרים שנמצאים ברשת, ובניגוד למה שחושבים בעלי עסקים רבים הוא אופציה מצוינת לפרסום עסק.

בבאנר עם אנימציה ישנו חיסרון שלפעמים הוא לא עובר את המגבלות ששמים האתרים שבהם אנחנו מפרסמים אותו. במקרה כזה הבאנר שלנו פשוט לא יתפרסם וסתם בזבזנו את כספנו על עיצוב הבאנר.

כמובן שאין זה אומר שהרעיון של עשיית באנר משולב עם אנימציה הוא רעיון אבוד. אם יש לכם רעיון מעניין שיכול לעבוד בצורה שמושכת את העין עם אנימציה והאנימציה רק תגדיל את כמות ההמרות והלחיצות שאתם זקוקים לה, לכו על זה ושווה לתת גם לזה ניסיון מדי פעם.

במקרים רבים אנשים מחפשים את החיות הזו של האנימציה בפרסומים המשעממים שהם רואים. ודבר מצוי הוא שפרסומים רבים נפסלים על ידי גולשים בגלל השעמום שהם משדרים.

כמובן מומלץ לבדוק את ההגבלות שגוגל שם על באנרים כאלה לפני כן, במקום לצפות להגיע למקום גבוה וליפול ברוחנו כתוצאה מן החסימה של הבאנר שלנו על ידי גוגל. אם בדקתם את זה ואתם עומדים בתקנות צאו לדרך ותראו אם זה מספק לכם את התוצאות המיוחלות.

מאמר זה נכתב בתור מאמר אורח על ידי יוחאי ירמיהו מאתר מעצב.

כלי נגישות